Trööttt!

Har inte orkar att blogga.. Men ska bli bättre på det hoppas jag! Idag har jag spelat match mot Stvsta, det blev 2-2. Dom spelade gansak bra&vi var grymt bra idag. Dock inte jag som tyvär har så dålig kondition så jag är inge bra att ha som mittmitt eftersom då jobbar man upp och ner HELA TIDEN! Grymt trött vart jag efter matchen.

Efter jag duschat och gjort mig i ordning satte jag mig vid datan och här har jag suttit nästa hela dagen. Eftersom Saga är så trött orkade hon inte sova hos mig idag.. Men imorgon ska vi åka och shoppa! Just nu; Sitter jag och sjugner och gör ingenting speciellt.. Vet inte om det kommer något bra på tv, kanske blir tidigt i säng idag!

På måndag har jag mentorsdag med klassen, det kommer bli riktigt jävla tråkigt! Eftersom min mentor är dum i huvet och tycker att vi ska göra något roligt på skolan och äta luch i skolan.. Jo men verkligen skit roligt.. -.- Jaja, min klass är ju riktigt rolig så dom kommer nog göra dagen lite bättre än Andreas kommer göra den. På onsdag den 9/6 är det skolavslutning. FAAAN. Vad jag har längtat till den dagen asså! Det är så grymt jävla underbart att jag snart inte kommer behöve gå till skolan varje morgon tidigt vara på tråkiga lektioner ha tråkiga&svåra prov!
Men nu ska jag fortsätta sjunga kanske ta kort på min skolavslutningklänning och lägga in. Men det får vi se. Ciaociao!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0