SOMMARLOV BITCHES!

Nu är det sommarlov! Den här dagen har jag väntat på ända sen skolan började. Jobbat hårt alla dessa månader, skrivit texter, skrivit prov och arbeta som bara den! Det kanske är lite och ta i när jag skriver så men är så trött på skolan&alla lärare just nu.. Skönt att inte behöva gå upp tidigt varje morgon och gå till skolan! Fan vad jag ä´r lycklig just nu! Hoppas den här sommaren kommer bli lika lyckas om jag hoppats på! Helgen efter den här är det Örebro som gäller också. Faaan vi ska äga hela Örebro cupen i år brudar! Nu ska jag snart sova är ganska trött eftersom jag vaknade tidigt i morse! Pusssssssssssssssssss.


Mycket fint.. Men jag är väl inte finare än det här.. ;/


Kommentarer
Postat av: anonym

fy fan vad ful

2011-03-25 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0