Onsdag den 2 Juni.



Idag vaknade jag klockan sju sen när jag gjort mig i ordning åkte jag till skolan. I skolan hände inget speciellt, men en liten "tradition" några i klassen har är att gå till felino varje onsdag. Det var riktigt gott! Jag slutade skolan vid halv tre och då drog jag hem. Efter ett tag smsar Saga och frågar om hon kunde komma till mig. Klart som fan att hon kundet det! Vi åt lite makaroner sen taggade vi till Salemsvallen och tränade fotboll. Nu har jag precis duschat&sitter och kolla på greys anatomy. Det är ju bara VÄRLDENS bästa program! Nu ska jag fortsätta kolla, P&K.


Gammal bild på mig&Saga. Loveu!♥


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag älskar dig också bästavän! <3

2010-06-02 @ 22:20:33
URL: http://sagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0