Emil min bästevän!

Idag vakande jag vid tio i elva då gick jag upp och åt frukost efter det klädde jag på mig kläder och drog ner till Berga. Kollade lite på min syster som spela, vet inte riktigt vad det blev var med mi lilla kompis Emil. Haha! Efter det åkte jag, pappa&Elin hem jag bytte om till jenas och drog ner till Berga igen där träffade jag Adam och Johannes. Vi drog hem till mig kollade på Dreg me to hell och satt vid datorn, nu har dom precis dragit och jag är skit hungrig så kanske ska gå upp och äta något innan middag (:



Emil min enormt gulliga bästavän! ;$


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han är bara så söt han är den sötaste i hela världen. Inte bara för att han är min lillebror utan han liknar något som inte finns i denna värld

2011-01-01 @ 17:41:32
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0